Verzenden
Onze Aquariumplanten en Producten worden zorgvuldig ingepakt in speciale plantentrays die hiervoor gemaakt zijn daarna geseald of in zak gezet daarbij word er nog extra verpakkingsmateriaal toegevoegd om te zorgen dat alles netjes aankomt
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel ?
U kunt zeker uw bestelling afhalen! het enige wat we hiervoor wel nodig hebben is een e-mail en naam voor verdere vragen hierover kunt u ons gerust een mailtje sturen of whatsappen.
Is er een mogelijkheid om mijn bestelling op een andere dag te laten bezorgen?
Dit is zeker mogelijk wij adviseren hiervoor een duidelijke uitleg toe te voegen in de toevoeging tab wanneer je besteld zo kunnen wij uw pakket aanpassen aan uw datum of wens.
De aquariumplanten zien er anders uit dan op de foto.
De foto is ter verduidelijking van het type plant wat uw besteld deze kan dus afwijken van het orgineel.
In mijn plantenset zitten andere planten dan vermeld op de website.
Dit komt zelden voor, doordat onze leveranciers op het laatste moment door hun voorraad zijn van deze planten, dan worden ze vervangen door gelijkwaardige soorten.
Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@exoticaquatica.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.